Des de l’any 2015, a Mystery Escape oferim experiències de jocs d’escape en viu. A més d’oferir jocs sorprenents per a particulars, som pioners i experts en l’aplicació dels escape games per a empreses. Tot això, ens ha permès atendre innumerables activitats i realitzar exitoses col·laboracions amb reconegudes organitzacions. A continuació, coneixeràs part de tot el que hem aconseguit en aquest temps.
Mystery Escape en números
Jugadors rebuts
Anys de funcionament
Esdeveniments d’empresa
Sales de joc
Sales idèntiques per a grups grans
(2015)
La nostra àmplia capacitat per rebre grups grans va posicionar Mystery Escape com l’opció ideal per realitzar activitats especials i celebracions. Una característica que aviat va cridar l’atenció de les empreses, les quals van veure en la nostra oferta una oportunitat perfecta per realitzar activitats innovadores per als seus col·laboradors. Així, ens vam convertir en pioners en l’aplicació de la metodologia d’escape game per a organitzacions, mitjançant el desenvolupament de jornades de team building, assessments, developments, reclutament i accions de màrqueting.
Donada la creixent demanda d’activitats per a empreses, des de Mystery Escape vam dissenyar nous serveis complementaris com ara càtering per als participants, sessions de formació, accés a la nostra sala d’observació i l’ús exclusiu de les nostres instal·lacions.
¿Una sèrie de TV adaptada a un escape game?
(2017)
A l’any 2016, arriba la nostra primera gran col·laboració. Juntament amb TV3 i Mediapro, realitzem la primera adaptació d’una sèrie de televisió a un escape game. D’aquesta manera, els seguidors de l’exitosa sèrie Nit i dia van tenir la possibilitat de ser protagonistes de la història de forma directa i durant 60 minuts. Una acció innovadora que a més de significar un gran repte per a Mystery Escape, va permetre impulsar el coneixement col·lectiu de la modalitat de jocs d’escape en viu.
¡Un escape room juntament amb Grupo Planeta i Dan Brown!
(2017)
“Escape room Universo Dan Brown”
Després de l’èxit de la nostra experiència amb TV3 i Mediapro, va arribar una nova oportunitat. Aquesta vegada, juntament amb Grupo Planeta, vam realitzar una experiència de joc exportable a la “Casa del Libro” de Passeig de Gràcia a Barcelona. Durant l’activitat, els fans del reconegut escriptor Dan Brown i la seva saga literària van poder convertir-se en còmplices de Robert Langdon per resoldre un nou misteri. Tot això en el marc del llançament mundial del nou llibre “Origen”.
Un escape room per expresar una filosofia
(2018)
“El Gran Secreto de Ogilvy”
Temps després, juntament amb la reconeguda agència Ogilvy, vam realitzar una interessant experiència de joc exportable adaptada als seus valors i filosofia. L’activitat tenia com a objectiu principal donar a conèixer entre els seus col·laboradors aspectes relatius a l’ADN de l’empresa, incrementant la seva implicació i pertinença. Els resultats ens van permetre reforçar el concepte de l’escape room com una eina eficaç, també en l’àmbit de la comunicació interna.
Una acció de màrqueting innovadora
(2019)
“La muerte del Dr. Khoza”
Un altre dels nostres grans reptes, aquesta vegada en el marc de la celebració del congrés europeu INFARMA 2019. Juntament amb la revista Farmaventas i Idermo.es, vam dissenyar una experiència d’escape instal·lada en els espais de l’esdeveniment. A través d’una investigació realitzada en una farmàcia, els jugadors havien de superar diversos enigmes per descobrir la veritat darrere d’un gran misteri. Una acció de màrqueting diferenciadora que va captar l’atenció de milers d’assistents.
Per una bona causa
(2019)
#EscapadelAlzheimer
Juntament amb Catalunya Alzheimer Fundació i altres 30 escapes de Catalunya, vam participar en una jornada de recollida de fons. El dia 21 de setembre, vam destinar un percentatge dels ingressos generats per les reserves en el nostre escape room als programes socials d’atenció a les famílies que lluiten contra l’Alzheimer.
La Fórmula de l’Èxit
(2019)
Disseny d’un escape room exportable exclusiu per a Esade
Un altre dels nostres grans projectes en col·laboració amb una de les escoles de negocis més importants d’Europa. La Fórmula de l’Èxit és un escape room exportable exclusiu per ser aplicat en els programes formatius d’Esade, com a eina per a l’observació i anàlisi de competències professionals. Tot i que inicialment estava plantejat per al seu EMBA (Executive Master of Business Administration), s’ha estès a altres programes. A més, ha estat reconegut amb el Educational Innovation Award 2018-2019, atorgat per aquesta prestigiosa institució.