Per què triar Mystery Escape?

Mystery Escape en números

Jugadors rebuts

125.000

Anys de funcionament

8

Esdeveniments d’empresa

5.000

Sales de joc

4

Sales idèntiques per a grups grans
(2015)

¿Una sèrie de TV adaptada a un escape game?
(2017)

A l’any 2016, arriba la nostra primera gran col·laboració. Juntament amb TV3 i Mediapro, realitzem la primera adaptació d’una sèrie de televisió a un escape game. D’aquesta manera, els seguidors de l’exitosa sèrie Nit i dia van tenir la possibilitat de ser protagonistes de la història de forma directa i durant 60 minuts. Una acció innovadora que a més de significar un gran repte per a Mystery Escape, va permetre impulsar el coneixement col·lectiu de la modalitat de jocs d’escape en viu.

¡Un escape room juntament amb Grupo Planeta i Dan Brown!
(2017)

“Escape room Universo Dan Brown”

Un escape room per expresar una filosofia
(2018)

“El Gran Secreto de Ogilvy”

Temps després, juntament amb la reconeguda agència Ogilvy, vam realitzar una interessant experiència de joc exportable adaptada als seus valors i filosofia. L’activitat tenia com a objectiu principal donar a conèixer entre els seus col·laboradors aspectes relatius a l’ADN de l’empresa, incrementant la seva implicació i pertinença. Els resultats ens van permetre reforçar el concepte de l’escape room com una eina eficaç, també en l’àmbit de la comunicació interna.

Una acció de màrqueting innovadora
(2019)

“La muerte del Dr. Khoza”

Per una bona causa
(2019)

#EscapadelAlzheimer

Juntament amb Catalunya Alzheimer Fundació i altres 30 escapes de Catalunya, vam participar en una jornada de recollida de fons. El dia 21 de setembre, vam destinar un percentatge dels ingressos generats per les reserves en el nostre escape room als programes socials d’atenció a les famílies que lluiten contra l’Alzheimer.

La Fórmula de l’Èxit
(2019)

Disseny d’un escape room exportable exclusiu per a Esade

Desplaça cap amunt